环球门户网

CLA 35 试驾

更新时间:2021-03-31 14:07:49

导读 入门级AMG车款又一新选择 上年如果想买部入门级AMG 车款就一定係A35,不过斩尾车未必係每个人杯

入门级AMG车款又一新选择

上年如果想买部入门级AMG 车款就一定係A35,不过斩尾车未必係每个人杯茶,而刚刚登场、全新嘅CLA 35 相信可以填补呢个缺口,行出嚟乜都唔需要搞,第一个畀人嘅感觉已经跑得又睇得,而63万左右呢个「低门槛」价钱就可以拥有部AMG 又确实相当吸引。



全名係Mercedes-AMG CLA35 4MATIC Coupe嘅新车,引擎同A35一样都採用M260 2.0公升直四turbo引擎,最大马力有306匹,峰值扭力有400Nm,AMG SPEEDSHIFT DCT 7速孖极力子同4MATIC 四驱系统配合之下0-100km/h 加速时间只需要4.9秒。



第一次喺Showroom 见到CLA 35 真身时,哑灰色车身唔觉得有咩吸引之处。不过试车当日换上白色车身再加钢琴黑包围,成部车即时唔同晒,尤其是头冚上面嘅肌肉感完成突显晒出嚟,所以想买CLA 35嘅準车主不妨可以考虑白色车身。CLA 35 虽然同CLA 250採用同一个外壳,不过前者就有独家嘅AMG 包围、尾翼同19吋合金軨(另需加钱)再加上双出尾喉,一望落去CLA 35感觉已经恶好多、更加似跑车。


车入面嘅设计配备同现时Mercedes 车系大致相同,最抢眼无疑一定係中间两个10.25吋大嘅中控mon. 同电子錶板,另外仲有全景式天窗、AMG軚盘、64色气氛灯、泊车镜头、MBUX人工智能系统等等。车笼入面例如门板、桶櫈都用咗猄皮材料令感觉更加有型,不过佢又唔係一味得个「型」字,其他位置混合咗钢琴黑嘅设计,同车外套包围互相辉映之余仲令格调提昇不少,毕竟碳纤内饰真係睇到好闷。CLA 35嘅外观设计,特别係近C柱嘅位置做工非常流线,所以后座头顶空间唔会充裕,个人认为平时会向上Gel 头嘅朋友唔建议坐后座,如果唔係坐完车可能会冇晒造型就惨!不过腿部空间就唔同,空间够晒,以5尺8吋高嘅驾驶坐姿计,前座同膝头都仲有两个拳头嘅空间。




行车表现方面,新车经过AMG 调校,所以避震比标準版嘅CLA 250 硬净少少,但唔係会坐到唔舒服个种,硬少少嘅避震再加上4 Matic 四驱系统令行车同出弯都相当稳定,点解可以咁稳阵呢?根据厂方嘅资料,呢部车嘅4 Matic 系统扭力分布最高前后可以去到50:50,令部车喺任何时间都有强劲嘅抓地力。CLA 35 行车模式一共有5种,分别係:Slippery、Individual、Comfort、Sport、Sport+,可以应付唔同情况下嘅行车需要,稳阵啲又得,进取啲亦得。不过值得一提,虽然转用Sport+ 模式时喉声比Comfort 模式澎湃,而且高转缩油仲会有几下嘅back fire 嘅声音,但个人认为听觉上佢依然可以有进步空间,因为讲到尾,佢始终都係部AMG 嘛!至于306匹马力以现今世代车嘅标準嚟讲其实唔算得上係十分恐怖嘅数字,但喺咁细少嘅地方用感觉就啱啱好,平时要爬头切线又或者激进少少都可以。如果你搵紧部又型又跑得下嘅房跑车,呢部Mercedes-AMG CLA 35 谂得过,但係记得拣埋AMG Aerodynamics package喎!会型好多㗎!











----------------------------------------------------------


Mercedes-AMG CLA35 4MATIC Coupe Spec.

引擎:1,991c.c.直四turbo

马力:306ps/5,800rpm

扭力:400Nm/3,000- 4,000rpm

驱动:前置引擎、AMG Performance 4MATIC 可变四驱系统

传动:AMG SPEEDSHIFT DCT 7G 双离合器波箱

车身:长4,804x阔1,830x高1,439(mm)

车重:1,830kg

油耗:7.3- 7.3L/100km

意向价:$630,000起

查询:仁孚行(2895 7339)


Text: Daniel

Photo: Day

版权声明:转载此文是出于传递更多信息之目的。若有来源标注错误或侵犯了您的合法权益,请作者持权属证明与本网联系,我们将及时更正、删除,谢谢您的支持与理解。