环球门户网

德国大厂正式加入战团

更新时间:2021-03-30 12:13:15

导读 纯电车世代经已正式降临? 几时都话今时今日SUV 车款真係大行其道,连Audi、Mercedes- Benz

纯电车世代经已正式降临?

几时都话今时今日SUV 车款真係大行其道,连Audi、Mercedes- Benz 呢啲喺数一数二嘅大厂第一部引入嘅纯电车款都要拣SUV车款嚟附合大众口味,但应该点拣先好?


先讲Audi 嘅e-tron 55 quattro,电摩打输出最少有355 匹(hp)、扭力561Nm。点解会係最少?因为e-tron 有一个boost mode(增强模式),入咗呢个模式之后输出可以加大到408匹、扭力664Nm。0 - 100km/h 加速时间分别係6.6 秒同5.7 秒。另一边厢Mecedes-Benz EQC 400 4Matic 同样都係两个电摩打加埋马力输出有408匹、不过扭力就比前者大,有760Nm,而0 - 100公里加速时间5.1 秒,至于传动方面,两部车都行四驱。


Audi e-tron 新车价 $1,188,600起。


Mecedes-Benz EQC 400 4Matic 新车价 $998,000。


去到电车最重要嘅一环:电。根据厂方资料e-tron 续航力有359 – 417 公里,EQC 就有445 – 471 公里。我用Google Map 计算过,由平治港岛品牌中心(柴湾嘉业街)去赤鱲角1号停车场需要大约49公里,换言之e-tron 最少可以来回7次左右,而EQC 最少可以9次左右。用电讲完,咁充电呢?根据两间厂方嘅数字,以充满80%电量计e-tron 由5%到80% 时间只需要30分钟,而EQC快充就要40分钟。即係如果你搵到个快速充电嘅地方,最多40分钟就可以339公里嘅续航力。40分钟,其实去超级市场买餐餸分分钟都已经冇咗啦。


两部车车尾都同样用咗「一」字型尾灯设计。



两部车不约而同都用21吋大軨。


EQC套车軨洗起上嚟应该都要唔少时间。


车笼入面,始终两部车都出自两大德国车厂,而且车价亦唔係属于入门级,所以不论设计或者用料都有返咁上下,气氛灯、真皮櫈、天窗、电子錶板、360泊车镜头,通通有齐。


Audi e-tron 内笼同之前我哋试嘅Q8有少少相似,不过e-tron 嘅波棍头有别于传统Audi 车款设计非常新鲜。


EQC 入面嘅气氛灯令成部车嘅感觉睇落去靓、型好多。


e-tron 两张皮櫈坐上去乘座感非常舒服。


EQC 车内设计同一般Mercedes 车款大致相同。


两部新车价分别係e-tron 嘅 $1,188,600起、EQC就只需要 $998,000起。


事实上睇住一众大厂喺各大车展发布嘅新车,又或者代理引入嘅车款之后,无论你接受与否或者都要承认电车嘅时代已经静悄悄降临了。


e-tron 55 quattro规格

马达类型:永磁同步马达

马力:355 匹/ 408匹(hp)

扭力:561Nm/ 664Nm

电池容量: 95 kWh

驱动:四驱

车身(长x阔x高):4,901 x 1,935 x 1,629 (mm) 

轴距:2,928 mm

车重:2565 kg 

售价:$1,188,600起

查询:Audi Hong Kong(3465 0000 )


Mecedes-Benz EQC 400 4Matic规格

马达类型:前、后电动马达

马力:408匹

扭力:760Nm

电池容量: 80 kWh

驱动:四轮驱动

车身(长x阔x高):4761  x 1884 x 1,624 (mm) 

轴距:2873mm

重量:2,425kg

售价:$998,000起

查询:仁孚行(2895 7339)


Text: Daniel

版权声明:转载此文是出于传递更多信息之目的。若有来源标注错误或侵犯了您的合法权益,请作者持权属证明与本网联系,我们将及时更正、删除,谢谢您的支持与理解。